I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Mr A!

Kategori:

Höll på att glömma det allra viktigaste på dagen!
Mr A ringde mig på morgonkvisten för att påminna om att jag betyder mycket för honom! Trots låååånga uppehåll i vårt hängande.
Blev ju jätterörd, så känslig som jag är ibland.
Han hade kommit på att man ska tala om det för dessa personer i livet som betyder mest!
Smitta av din insikt på anda, kära bror. Den är allt.
Jag älskar dig med. Du är en av dom som alltid är välkommen, min dörr är öppen alla tider på dygnet. Jag hoppas du förstår det.
Villkorslös kärlek kallas det. På det syskonaktiga planet.

Vad som Inte är meningsfullt är att dissa mig med nån grinig kommentar som får mig att gnissla tänder och blotta dom. Ge mig En enda orsak till varför det är så svårt att vara glad och snäll mot mig! En Enda anledning till varför du sa så där!
Tack.. säger jag bara.. Tack för det liksom.
Nu pratar jag inte om min älskade bror.

Sömn. Torsdag. Sen äntligen Fredag med fredagsmyyyys i E's soff/säng!!!! Big smile.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: