I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Nattbabbel

Kategori:

Idag har jag grovstädat hela huset!! Eller ja, bara min lya förstås... Hehe.

Fan va skönt det är när det väl är gjort! Att jag skjuter upp det så länge... Hm.

Tvättat har jag hunnit med också. Samt handlat lite och varit snäll mot återvinningen.

Sen var det dags att göra sig lite fin. Åka hem till jäntan på prataj.

Där var det skoj!

Jag blev kär idag. Jag såg henne på långt håll och kunde inte ta ögonen ifrån henne! En svart/vit skönhet.
Frågade farbrorn om det gick bra att jag hälsade på henne. Det gjorde det. Wow! Vilken sötnos. Mitt hjärta smälte direkt! Kunde inte gå därifrån! Frågade om jag fick ta ett kort, det fick jag men farbrorn sa hon inte ville sitta still...
- Bella, sitt fint.
Bella satt fint.
Visst är det sjukt!! Att jag blir kär i en hund som heter just Bella!!!
Farborn blev förvånad. Hon brukade inte lyda främmande människor.
- Bella. Vacker tass.
Jag får tassen. Så klart medan han säger att hon inte är tränad för det kommandot.
Är man en vargflicka är det väl självklart att man kan kommunicera med en annan varg! Ler.
Det tog emot att lämna henne kan jag säga.
Klart jag får tassen, ett gnyljud och en puss. Min nya kompis.
Satt kvar vid henne tills min skjuts kom.
Farbrorn sa att jag skulle få träffa henne igen. Hur ska det gå till?? Jag vet ju inte vart dom bor. Plutar med underläppen.

Men sen dök min nästan Edwardbil upp och jag fick kliva in i en alldeles varm och skön pärla. Hmm. Ja, det blev nog en liten orgasm där också. ASgarv!!

Jag och bilar... Ler.

Bella och en Edwardbil på samma kväll! Kan väl inte avslutas bättre egentligen? Ler.

Nu blir det TB och sömn.

Love on ya

PS. Att impa på mig kräver lugn och hjärnceller. Inte leka tarzan på stan. Kände bara för att klargöra det liksom.

Peace out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: