I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Rätt igen!!!

Kategori:

Sam ÄR en hund! En shapeshifter! Jag VISSTE det från dag ett!!! Kan spåra mig till dom på en sekund!!! ASgarv!
Bill dog nästan idag och jag grät som ett litet barn... men Vamps har ett sjuhelvetes läkkött... :)) Skulle behöva lite V-juice just nu så jag blir frisk igen.. Kom till Bella bara. Busflin.

Har fortfarande inte fattat hur sugmärket hamnade på min hals men blev erbjuden ett på andra sidan med för att väga upp. Sneflin.

Tack för ett överraskande samtal Mr. J.

Mr.R var först. Tack för ett trevligt samtal!!
Modiga pojkar som vågar ringa mig. Hehe. Är inte så farlig som jag ser ut. Busflin igen.

Alla tummar upp för "hur-mår-du-samtal/meddelanden"! Det gör mig glad. Ler från hjärtat.

Mitt nya heroin påminner kraftigt om mitt favoritmärke. Men vad gör man inte när det är tomt i skafferiet? Jag älskar det nya också, bara på ett annat sätt. Twilight var först och kommer därför ha den största delen av mitt hjärta. Hihi, jag är en störd människa. Eller ja, är jag en människa? Modern häxa kanske är mer rätt ord. Hehe.

Tänk att jag kan roa mig i min galna fantasivärld så mycket.

Har en spännande, kul kväll att se fram emot när jag blir frisk. Då vet man aldrig vad som kan hända... Men planer skall smidas... Me like. Alot. Förhoppningsvis kommer ni, kära, ta del av dessa planer sen. Wooho!!
Bus på G!!

Snälla gode ödet, gör så att jag har en chokladbit hemma att smaska på till mer T.B.

Fröken M, det blev tonfisk, ris, svamp och dressing... Orkade inte med nåt annat. Hehe. Men jag blev mätt iaf.

Om jag fick önska mig vad jag ville just nu så skulle det bli Kinamat, en whiskey för halsen och en stor famn att vara liten i. Och en hand som trixar med mitt hår tills jag somnar... Yep. Det är väl inte för mycket begärt, eller?

Önska med mig så kanske det blir sanning! Ler.

Peace out.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: