I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Sen kväll med E.

Kategori:

Fick lite ont i magen av allt godis... Som ett barn vet jag fortfarande inte när man ska sluta. Särskilt inte när värdinnan har en hink med godis! Tack så mycket för myset och hänget, bästaste E och mr. Christmas tree. Äckligt skön soffa/säng!! Vill ha!
Mälarkungen... Hahaha! Bimbo och Klimax... Rasism så det bara skriker om det. TK äger. Hehe.

Supernöjd med dagen. Busat runt med jäntan överallt och ingenstans. Vi två tillsammans slutar alltid med damp! Fast emellanåt är vi som två 80-åriga kärringar också! Asgarv!!
Så kan man ju stöta på en kaxig liten itta också. OjOjOj... Ta och plocka lite apelsiner du istället så blir det bra ska du se... Sry, men det är väl bättre jag blir arg här än på riktigt?

Hungrig som en varg när jag kom hem så det blev matlagning. Nu är jag torsk på keso med cocktailtomathalvor också... Förutom ost, rostade mackor, marmelad och ChaiTe... Beroendepersonlighet - vad är det? Sneflin.

Försökte tom. lura hjärnan att om jag började röka starkare cigg så skulle jag inte röka så mycket... Ofta. Nu är jag Prince-are igen... Varför heter dom inte Princess? Diskriminering tycker jag. Haha.

Hade dampdans för mig i köket och gjorde en film av det... Hahaha!! Sjunger världens bästa låt och sjunger den till dig.
Så om jag skulle kola vippen imorn, lär du ta dig hit och sno luren och titta på den. Uppfattat, Soldjah?
Så där ska man väl inte säga men nu sa jag det ändå. Vilken rebell jag är.

Jag och James Dean.

Varför heter det Kolahalvön? Berätta det är ni snälla.

Nu, väl hemma safe and secure, hittar jag ord från han.

Ja, mitt älskade lilla lakritstroll (det är en komplimang punkt) visst möttes vi idag... Det gör vi ofta men det är väl bara jag som är uppmärksam. Eller så har jag utvecklat ett sjunde sinne när det gäller dig. Känner redan innan jag ser dig att jag ska göra det...
Nästa gång vill jag ha en hård jag-kan-inte-andas-kram. Så det så. Pilutta dig! Busflin.

Var kommer alla mina ord ifrån? Hur kan det flöda så genom det lilla blonda huvudet?

Trött. Sova. Cigg först.

På återseende. Adjö.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: