I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Söderhamn, Dag 1

Kategori:

Som jag misstänkte så har jag haft det sjukt kul och skönt den gångna helgen. Sol på bryggan var det som fastnade på mest. Faktiskt. Men det übermysiga sällskapet gjorde nog sitt till också. Love on you!

En efterfest i det finaste huset jag sett på länge kan aldrig slå fel.

En fika i solen på Torsångs café med skratt så tårarna kom, gör livet lätt.
- Är vi i Afrika nu?
Började fan garva på jobbet, lätt okontrollerat, bara vid minnet idag. Alla tittade frågande. Ingen idé att förklara. Man måste ha varit där för att förstå.
Träningsvärk i magen 3000.

Men att ha kul tar på krafterna. Var så trött så jag var yr idag. Värt. Lätt värt.

Har nu sovit nån timme i en skön hotellsäng och funderat på hur annorlunda livet var för ungefär ett halvår sedan på just detta hotell.
Ring en vän. En vän ringde. Pratade i timmar. Stod utanför och rökte och tittade på samma måne. Fast han var några mil här i från.... Ja du... Livet förändras på sekunder. Rätt var det är så är dom borta. Vänner man älskat.

Shit, höll på att glömma mrA's födelsedag! Måste ringa. Killen börjar bli gammal. Blink Blink.

Så, samtal och varm dusch väntar.

Ses lr hörs.

Kärlek i massor!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: