I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Söndagsvila

Kategori:

Drömde om Bella, vovven inatt. Hmm. Jag måste nog adoptera henne! Får leka spanare igen och leta på henne först.

Va gottans det var med potäter, sill och ägg! Mättande som f-n.

Nu blir det strax kaffe hos E. Uppdatering på G. Hehe.

Om allt som hände igår. Förstås.

Ler.

Finns det nåt bättre än att skvallra på en söndageftermiddag?

Måste köpa cigg också. Drygt.

Tanka bilen.

Ja, det blir en liten sväng med Toytan sen.

Haft en trevligt samtal med en gammal kollega idag också. Alltid lika givande. Ler.

Fika med en busig pojk nån dag om jobbet tillåter... Som sagt man har inte mycke fritid inte. Så helgerna är fullbokade långt i förväg.

Sen hoppas jag självklart på en till tur i min nästan Edwardbil nån gång. Ler.
Haha, min säger jag. Ni fattar vad jag menar väl.

Hoppas också på en provkörning i s4an med. Om jag törs. Hehe.

Snälla pojkar och flickor jag träffat på senaste.

Me like.

Ni äger redan mitt hjärta, era tokar.

Love and out! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: