I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Spanaren på Hill Street

Kategori:

I have a mission.

Jag är kär i en bil. Så klart. Är det inte vamps eller wolfs så är det cars. Busflin.

Fröken M, jag har hittat min prins. Han är en havs/ljus/metallic/grön.... Skönhet! She thought with a big grin on her face.

Jag Måste få... Prova den!!!! Smaka lite. Ta lite på den!

Samma älskling som gav mig en liten, liten orgasm för några veckor sedan, när jag såg den första gången i området! ASgarv!!

I dag hamnade jag bredvid. Så nära, så nära... Ler. Skulle kika in lite försiktigt, kolla närmare... Färgade rutor är farligt. För man ser ju för fan inte om det sitter nån i! ASgarv. Självklart sitter ägaren vid ratten i sin ögonsten! Han tittar förvånat upp på mig och undrade väl vad jag var för toka som stod där och glodde!!!

Log/skrattade ett nervöst skratt, blev rosig om kinderna och skyndade mig bort. Bort, bort, bort. Ler.

Imorgonkväll ska inbjudningarna skickas. Can't wait!

Ser fram emot helgen också. Känner på mig att det kommer sprudla massa possitiv energi runt oss!! Hehe, eller hur fröken E?

Nu somnar jag sittandes här snart.

Vad härligt det är att va kär!!! I Edward, Jacob, Bella, Sookie, Bill, Sam och alla bilar som ger mig gåshud!!!!! Hihi. Om inte tomten ger mig min S3:a snart så blir jag hemskt lessen. Bella får faktiskt en sån av Edward. Jag borde väl vara värd en jag med? Blink, Blink!!!!!

NattiNattiMinaUnderbaraHjärtan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: