I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Galla

Kategori:

Åkte hemifrån 05.20 och är inte klar än...

Orkar inte mer.

Jag måste få nån slags kraft att ta tag i mitt nya liv. I sthlm, Norge eller Skottland nu!!

När ska jag hinna med det överhuvudtaget!?!

Jag hinner inte träffa mina vänner/familj ens. Det är inget liv. Jag är en slav!

Är så arg på på mig själv för att jag inte vågar säga upp mig för att ta tag i det nya. För både och samtidigt, det finns det inte timmar på dygnet till. Ännu mindre ork. Så ska man va en bra bilförare på det här! Är det lagligt??

Det verkade inte lösa sig med min inneboende. En annan människa skulle må dåligt av att vi bodde ihop på grund av förflutet. Fuck. Att alla ska va så jävla känsliga!! Det var då! Det vore en sak om han fortfarande hoppades på oss eller ville ha mig tillbaka, men han har ju för fan tjej så det spelar väl ingen roll!!

Haha, ska jag säga som är en av världens mest känsliga person.

Jag har känt en annan människas sorg i två dagar. Jag "kände" att något inte var som det skulle. Idag berättar denna person att hon fått ett sorgebesked. Med tårar i ögonen berättar hon det just för mig och ingen annan. Tack för förtroendet. Du betyder väldigt mycket för mig.
Undrar om någon ser eller "känner" min sorg??

Jo, det gör dom väl. Mina närmsta vänner-min familj.

Kom att tänka på den där dikten som florerade när man var 13.
"Mina ögon kan skratta, mina läppar kan le.
Men sorgen i mitt hjärta den kan ingen se..."

Får väl skylla mig själv som inte gör något åt det. Talar om det för någon. För dig, till exempel, som det gäller. Men du lyssnar ju ändå inte. Om du kunde sluta ignorera mig för en period och lyssna på mig istället...
Suck. Nej, man kan inte tvinga personer till saker dom inte vill. Inte få folk att höja moralen heller.

Jag har en fluga på väggen. Vart kom den ifrån?

Hehe, nu ville den sitta på min näsa också.

Undrar om jag är så här knäpp för att jag är helt slut, jobbmässigt sett?

Eller för att hjärndoktorns ord har börjat ringa som små varnngsklockor i huvudet igen...
"Den där arbetsmetoden passar inte din livsstil. Du behöver fast mark. Fasta tider. Ork till att träna. Och leva. Jag önskar verkligen att du får ett jobb på 40 timmar i veckan, inte en timme mer. Fortsätter du... Bryter du ihop till slut....
Ring på hans dörr och prata mellan fyra ögon. Han kan inte ge dig ett halmstrå varenda gång som aldrig tar slut eller börjar. Han måste bestämma sig. Berätta det för dig.... Förstår han inte att du blir sårad?"

Jag svarar en gång till: Ska jag ta med ett bräckjärn och Sanningspiller då eller!!!?!

Det är ju just det som är problemet! Han har ingen talförmåga!! Hundar har lite svårt att säga vad dom menar...

Nu fick jag en skrattattack istället när jag mindes fröken J's kommentar om Sally i jämförelse till barn.

Gäller det Lupus också, fröken J???ASgarv!!!!!

Nä, kaffe nästa.

Ha de.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: