I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Slapp finkan...

Kategori:

D lyckades med däckskrik i min pärla i Gagnef. Det gillar vi! Höjdpunkten igår! Big smile!
Tur jag har D på jobbet. Vad skulle jag annars ta mig till? Efter lite snack kom vi fram till att ingen kille är bra nog åt mig. Enligt han alltså. Blink blink. Det är nå knas med alla jag har dejtat tydligen. Hihi.
En lillebror har jag redan adopterat, nu har jag nog en storebror också. Bra grejer det. Ler.

Hmm... En plan på att ta hit galna, roliga pojkar från en annan del av Sverige börjar ta fart. Busflin. Har massor av plats att sova på så det löser vi. Har ju sagt att Guldlock ska bjuda på Gustafskorv... Hahaha! Så får väl stå för mina löften.

Bara Avesta kvar imorgon då sen är jag fri!!!!!!!!!

Idag blev jag som vanligt stoppad av Blå... Hjärtat slog 3000 slag/minuten. Hitta volymknappen för att sänka, av med brillorna, ner med rutan. Oj, hörde inte vad konstaplen sa, ner med volymen. Herregud. Bli iskall.
VARFÖR känns det Alltid som att jag just har gjort ett värdetransportrån när jag blir stoppad??? Med 20 Mille liggandes i baksätet.
- Är det din bil?
Nickar till svar. Men tänker nej, det är Satans bil.
- Har du körkortet?
Nickar. Letar i väskan. Hoppas och ber att inte han såg motorsågen!!!
Konstapeln går runt bilen.
Shit, ena reg.lampan är paj.. Nästan.
- Allt verkar vara i sin ordning Elenor... och så sa han mitt efternamn rätt!! Hur ofta händer det?? Han vet något om mig. Han vet att jag har ett lik, ett av vittnena i bagageutrymmet!!!
Den andra konstapeln kommer fram.
- Har du blåst i en sån här förut.
Nickar. Men tänker nej men sugit i något liknande rör har väl hänt.
- Det går till så här....
Hör ingenting förutom mina tankar och mitt bubbelskratt som vill välla ut över mina egna crazy thoughts...
Jag blåser. Tittar på gubben som får kliva ur sin bil framför mig. Han var säkert inte nykter. Han är säkert en smygalkis. Ta han för fan. Jag Måste komma ihåg att blinka ut när jag får åka, annars får jag säkert böter.
Pip.
- Allt är i sin ordning, Elenor. Stirrar rätt in i mina skräckfyllda ögon.
Haka inte upp dig på mina pupiller. Dom är jämt så. Snygg va han också. Jag klarar det. Jag kommer undan med stålarna, liket och motorsågen.
Bara en vanlig dag i mitt äventyrsfyllda liv. Busflin.

Nu ska här sovas.

Drömmas mysiga drömmar med massor av... Maratonlöpningar... Höhö.

En vecka utan ett förlåt.
En vecka utan.. Yl.
Är lika med en vecka utan.. Mycket.

Jag måste sniffa upp en parningspartner. Asgarvar!!!!!!! Fan va sjuk jag är!! Att jag får gå lös är ett under. Trodde inte vargar fick springa runt så här fritt.
Mötas i gläntan imorgon natt? Mohahha, det vågar du Aldrig!!

Bill, I'm back!! True Blood, för hela slanten.

Sweet dreams...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: