I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Hemma-fredag

Kategori:

Mådde mycket bättre imorse. Fan va skönt. Saker går åt rätt håll. Det gillar jag.

Softade hela förmiddagen och oroade mig för att gå ut i regnet och att ta mig till affären. Eller ja, till bilen alltså. Spelar ingen roll. Regndroppar är inte nåt jag vill ha rinnandes på min hud.

Dagen var lika seg som igår. Hatar att sitta inne. Det känns som att sitta inne bokstavligt talat. Inte riktigt men ni fattar poängen.

Upplyftande samtal från fröken J och jäntan. Det gillar vi. Helande. För både kropp och själ.

Fest bokad. Är inte det nice so säg.

Blev liite överraskad när mrB också frågade hur jag mådde. Han måste vara tankeläsare. Kallade ju på honom.
Men jag tror inte han hade räknat med att det skulle sluta med att jag blev ledsen.
Hur kan man säga till en person att den... Nej, glöm det. Jag blir bara ledsen igen. Är jag såå hemsk? Jag måste ha gjort honom mer illa till mods än jag kan tänka mig! Och så tjatar jag om att träffas och hänga när han inte ens... kan stå ut med min närvaro.


Förlåt, Big, jag trodde inte det var så illa...

Trodde i min naivitet att du tyckte att jag va en schysst tjej. Kanske inte är så snäll som jag tror att jag är?

Usch, det kändes inte bra att höra. Men men, man måste väl tåla kritik antar jag...

Sekunden senare hör lillebror av sig. Självklart kan jag skjutsa dig, har jag nåt annat för mig? Nej.

Alltid lika glad över att se dig. Hoppas du inser hur bra du är. Där inne i det lilla hjärtat. Du är mån om dina kära. Du bryr dig och vill dom väl. Och du gör nåt åt saken. Det är allt som räknas. Glöm inte det.
Glad för din systers skull!! Go girl!

Men nu ringde lillebror igen. Blekt leende.

Nu måste jag försöka sluta skriva!

Men det går bara inte.

Bill har ett barn.
Sookie blev smått förvånad.
Helt appropå.

Nu följer mer T.B.-avsnitt.

Hej hopp.

Nej, jag gillar inte den här känslan alls. Bad feeling.
Jacob can't stand me...

Rynkan mellan mina ögonbryn vill bara inte försvinna....

And so I was told that Natasha is back in your life...

Det här kommer inte leda till en god natts sömn...

Kommentarer

  • Bob Malin säger:

    Han kan inte. Det är det som är problemet. Inte du.



    PoK! :)

    2009-09-05 | 10:17:18
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Me säger:

    Nej man ska väl inte tvinga på någon en vänskap som är oönskad. Fattade inte det förrän igår dock. Life sucks then you die//J.B.

    2009-09-05 | 13:27:33

Kommentera inlägget här: