I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Change of heart.

Kategori:

Vart kommer denna irriterande hosta ifrån?

Ska hem till daddy så han får kolla över pärlan med mig innan besiktningsdax. Måste ha nya bromsskivor. Eller klossar. Nåt är knas. Gamla säkerligen. Kolla vinterhjulen ska jag göra också medan jag ändå är där.
Busa med Simon förhoppningsvis. Tror då han är kvar.

Har en matlåda att hämta med den godaste fisksoppan jag vet! Perfekt soppa när man är kall och i höstvädret. Mums!!

Funderar på om jag ska se nån bra rulle ikväll... Måste leta lite. Nu har jag inte många T.B-avsnitt kvar att se, så jag snålar med dom. Hatar när serier tar slut! Om jag tycker det är jobbigt att skiljas från en serie kan ni ju tänka er hur det känns att skiljas från en människa!
Men det kommer inte hända igen, inte då pga skilsmässa iaf. När det är meningen att ens sista dag är kommen, är den enda anledningen till åtskiljning numer.

"Tills den digitala döden skiljer oss åt, eller?!?" Nåt uttryck jag hävde ur mig för ett tag sen. Ganska kul sagt faktiskt.

Helt ovetandes om Twilight fick jag höra Bellas sovlåt på piano, varje dag, live, långt innan jag visste om någonting. Det var väl någon slags förhandsvisning. Kom jag på nu.
Fick höra den igen här om dagen. Är jag mycket glad för. Varje gång jag tittar ut genom fönstret har jag tänkt tanken. Det är rätt många gånger. Bara så du vet.

Vad kom denna lilla känsla ifrån? En känsla som sa att det kanske inte alls är meningen att jag ska vara själv resten av livet? Kanske visst är meningen att jag ska ha min familj med tio ungar. Sneflin. Kanske, men bara 10% kanske är det inte försent. Är det inte bara dumt att ge upp något man drömt om sedan man kunde tänka? Vad ska jag då leva för liksom? Börjar man ge upp drömmarna kan man lika gärna gå och lägga sig frivilligt i graven, tänker jag. För då blir man ju bara en zombie. Utan drömmar/mål är jag knappt vid liv.
Gissa vad min första flicka ska heta? Big smile!! Om mina 10% kanske växer till 100% det vill säga!
Kanske får lov att bjuda på tre-rätters åt mitt W.P. i Solna ändå då.... Hehehe.

Maaat!!!

Tja.

Kommentarer

  • Bob Malin säger:

    HAHAHAHA! Där ser du! ÄGD! Det är det jag har sagt åt dig hela tiden. Jag kan inte se dig utan din vargflocksfamilj. It will happend. När du är redo och när du minst anar det. För jävlar i helvetet, jag ska gå på ditt bröllop! Så är det bara. Don't give up, sweety-pie! JAG HEJAR PÅ DIG, LNÅR! :) Lots of <3!

    2009-09-13 | 16:47:23
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/
  • Me säger:

    Hehe, men än är det bara 10% som tänker så här. :) Ja, bröllop ska jag ha om jag så ska gifta mig med mig själv!! :) Diskuterade kärlek med mannen från Edsbyn idag och jag är fel person att göra det med. Helt off på sånt och kommer nog vara de närmsta åren... Om inte min prins i sin svarta "springare" dyker upp. Hehe.

    Hejar på dig och plugget för det är väl det du behöver mest till just nu!

    Love you most! <3

    2009-09-13 | 18:45:56
  • Bob Malin säger:

    Men 10 % är bättre än 0 %! :D Weee!

    Hehe. Han kommer... eller så måste du komma o ta han, haha! Det visar sig :D

    Tack, behöver verkligen påhejning. Det tar upp all min hjärnkapacitet just nu. Men jag ska inte klaga för det är kul... men svårt! :)

    Puss på dig. Love you.

    2009-09-13 | 21:40:18
    Bloggadress: http://malleballefikonskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: