I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Almost like i'm a newborn

Kategori:

Då menar jag inte en nyfödd bebis utan nyfödd vampyr. Mina sinnen är skarpare, jag känner lukter mycket bättre, jag kan känna smaker mycket bättre.. Mina drömmar är tydligare men knäppare än vanligt och jag drömmer oftare om personer jag träffar väldigt sällan eller aldrig i verkligheten. Dessutom har jag fått något slags inbyggt försvar att omedelbart skydda magen med händerna när något föremål eller person närmar sig för fort.

Märks det att jag åter igen läser Breaking Dawn? Eller Så länge vi båda andas, på svenska, av min absoluta favoritförfattare Stephenie Meyer.

Har jag en liten Nessie i magen tro? Mest skrämmande tanken, kommer min Jacob att  präglas av henne?! Klart Bella behöver sina vargar mer än någonsin. I alla fall Jacob och lilla Seth..

Jag kan leka jag! Ler.

För övrigt så är allt toppen. Jag ligger på min luftmadrass på golvet på kvällarna, framför tv:n och myser. Hjärtat tar hand om mig, som alltid. Och jag funderar alltid för mycket som vanligt. Ler snett.

Peace out// Bella med bebis.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: