I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Goodbye school - Hello RE Bil!

Kategori:


AVSKED

Sista dagen i skolan igår för att jobba med hemuppgiften de kommande dagarna, tung sådan men ack så rolig!
Tänk att jag tycker det är så jobbigt att säga "hej då" till människor jag tycker mycket om!
Undrar om de flesta är som jag? Som saknar, tänker på och drömmer om sina heartkeepers. Alltså sånna människor som gjort sitt avtryck i hjärtat och som jag egentligen inte vill säga upp kontakten (mer eller mindre) med men av olika skäl gör det ändå. Skälen kan vara avstånd, olika stadier i livet eller ändrade förhållanden.

Hur många kan jag älska egentligen? Eller tycka jävligt mycket om? Hur många har jag med mig i min flock i min egna lilla Elenors värld? Mitt hjärta måste vara väldigt stort. Eller djupt.
Dom vet inte ens om det själva, en hel del av mina keartkeepers.


LIA

Direkt efter nyår ska jag börja på min första LIA-plats. Lärande i arbete. Ett sätt att knyta kontakter, ta reda på vad jag är bra på, vad jag vill göra och inte göra i framtiden och framförallt ta reda på vad jag behöver för att kunna förverkliga mina drömmar!
Verktygs-inhämtning.
Verktyg är bra.
De gamla studenterna hade träffat kompisar för livet på sina LIA-platser, hoppas jag gör det med. Vilken underbar bonus.


SNÖÄNGLAR

Efter shoppingen ska jag fan ta med mig kameran, älsklingen och gå ut i snön och göra snöänglar. Livet är fantastiskt. Jag smådriver med Sthlm-arna. FANTASTISKT! SURREALISTISKT UNDERBART!!
- Jaa, det är fantaastiskt!

Det gör inget att ni har läst på några fina ord som ni sätter in i varje mening, jag älskar er ändå. Småler när jag tänker på detta.

Hjärtat mitt som tycker att jag använder konstiga ord. Jag är ju latast av alla och uppfinner nya ordförkortningar och sammansättningar hela tiden.

Kärleken är störst.

Så älska på i juletider mina söta. Vi hörs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: