I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Halvslut

Kategori:

Har många saker att ta tag i nu. Men för lite energi. Har alla fall fått vara med älsklingen flera vardagar i rad, vilket är helt underbart. Träffat hans väldigt snälla och söta vänner med barn. Fick mysa av mig lite med lilltjejen. Ler.

Nu åter hemma i tomhet. Men extremt skönt att slippa bo på hotell. Får panikkänslor då. För litet och instängt. Inget att göra förutom att bli ännu dummare med dumburken. Hjärntvättad.

Det hänger tvätt överallt i lyan. E räddade mig med kaffe och glass på kvällskvisten som tur var.

Min nya Tee är grym. I run with wolves. Like. Alot.

Hoppas på fika med jäntan imorn. Ljusglimtar i den långa, kalla vintern.

Jag funderar och funderar.. Utan avslut.

Mycket att göra. Måste allt komma samtidigt.

Hur ska jag orka bli smal mitt upp i allt? För om man är smal då är man lyckligare va? Är det inte så vi får lära oss. Gud vad allt står mig upp i halsen just nu.

Nej. Tack och god natt. Nu ska här sovas i mitt eget hem.

Älskar dig, hjärtat.

Kommentarer

  • Annica säger:

    hej! det va jätte kul att träffa dig!!

    Alva gillade dig på engång det märktes ju hihi.

    hoppas vi ses snart igen



    kram

    2010-02-18 | 19:59:10
    Bloggadress: http://trollmorsbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: