I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

2010

Kategori:

Det nya året kom och tog mig med stormsteg. Vad hände? Hänger inte alls med längre. Varför känns det som tiden går fortare och fortare?

Det börjar iskallt och blir ännu kallare. Inte trevligt. Långt ifrån.
Det börjar med ännu en förkylning, den tredje på några månader nu.
Det börjar med att min hjärtevän måste hem och gå klart sin kurs. I typ fyra månader till...

Allt jag vill är att gå i ide. Varför gud, varför är inte våra kroppar så kloka?

Eller kidnappa min vän och gömma han här hos mig.
Om han minns vem jag är det vill säga. Ler.

Idag läste jag något som fick det att ila i magen på mig.
Ett par hade typ hyrt Kolmården och gifte sig där. Höjdpunkten på dagen var besöket hos vargarna. Snacka om att jag blev sotis!! En fotograf hade tagit sjukt fina bilder. Jag vill också!
Vargbröllop. Det vore grejer det. Även namnet på en av mina böcker som just tog fart i skallen.

Nu bestämde jag just min nästa tatuering också. Perfekt.

Ett samtal till brorsan då.

Jag tror jag har fått aliens på hjärnan. Ser och hör konstiga saker hela tiden nu. Ler.

22.22

Make a wish!

Så till sist något elakt jag måste säga för att lätta på trycket..

Jaaa, det var ett jävla tjat efter uppmärksamhet!!! Jag SKA köpa en manlig hora åt dig så du håller käften nån gång!!!!! Ditt fega f-iga ting.

Så. Nu var det ur luften. Skönt.

Ännu en film att slå ihjäl några timmar med..

Såå sjuukt uttråkad!

Se mig, hör mig, rör mig!

Kisses E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: