I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

My day!

Kategori:

Fan va glaaaad jag är idag!

Trött men lycklig.

Började dagen med att besöka frissan. Nu är jag ny igen. Älskar förändringar! Så härlig känsla.

Har bowling med syrran och karlarna att se fram emot imorn! Fet skoj. Ler.

Älskling kommer äntligen efter en för lång vecka, hit idag. Kramas och mysa hela kvällen ska vi göra!

Haft E på kärt besök nyss. Försöker ge dig så mycket kraft jag bara kan just nu!!

Hälsat på mammas jobb och träffat hennes trevliga och söta kamrater.

btw, drömde om två bekanta ansikten två nätter som visade sig vara en försyn på att jag skulle se dom idag. Båda två med cirka tre minuters mellanrum. Häxan/siaren lever! Och blir bara starkare och starkare.

Nu ska jag vila en sväng och ta igen lite förlorad sömn. JO, jag kan göra det. Ler.

Ha en skööön helg, söta.

Puss hej.

Kommentarer

  • E säger:

    <3

    2010-01-26 | 00:09:23

Kommentera inlägget här: