I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Sammanbrott.

Kategori:

Det har exploderat inom mig nu. Tårarna rinner samtidigt som jag är så förbannad. Eller rättare sagt frustrerad. På vad? Allt. Alla. Typ.

Jag har glömt varför jag är älskad.

Kvinnokänslor?

Pms?

Ensamheten?

Inte fan vet jag.

Känslan av mardrömmen som sitter i. Den ständigt återkommande mardrömmen. Rädslan för att även denna är en sanndröm?

Men jag drömde om vargar också.. En Jacob-varg. Som var gigantisk och jag stod lutad mot den och gömde huvudet i pälsen. Han tittade på mig. En blick säger mer än tusen ord. Kan det bero på Eclipse?

Hoppas jag mår bättre imorn. Att solen kommer. Att värmen räcker till oss alla. Att jobbet går bra.

Kommentarer

  • Stora jag säger:

    Anledningen för att du är älskad är ditt sett att vara på din personlig het, Dina otroligt vackra ögon som bara säger en sak god het... ELENOR CRAEHN I dag Har vi haft varandra i 8 Månader. 8 Månader som har gått väldigt fort känns som det va i går jag träffa dig för första gången, Å den känslan jag hade första gången kommer jag aldrig att glömma känslan när våra ögon mötes den glädjen den värmen den känslan kommer jag att känna livet ut. Jag vet och jag känner att vi kommer göra varandra lyckliga livet ut :) Efter regn kommer solen Älskar dig min ängel PUSS

    2010-06-30 | 23:47:58
  • Elenor säger:

    Tack mitt hjärta! Fina ord från den finaste jag vet. Kan säga att jag ler för första gången idag när jag tänker på första gången vi träffades. Inte på jobbet alltså utan hemma. Det glömmer jag heller aldrig. Man bara vet. Ser framtiden tillsammans.

    Förlåt för mitt humör idag. Vet inte vad som tog åt mig.

    Som du säger "Efter regn kommer solsken"

    älskar dig mest, hjärtat. :) PuSs pUsS (kommer du ihåg..?)

    2010-06-30 | 23:56:28
  • Stockholm!!! säger:

    Kommer i håg?? tänker du på den första kommentaren då??

    Har jag något mellan tänderna??:) eller e det den fina pyamasen du tänker på? Puss

    2010-07-01 | 00:05:54
  • Elenor säger:

    Nej syftade på stora och små bokstäver blandat, Stockholm..? Puss

    2010-07-01 | 00:10:03

Kommentera inlägget här: