I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Söndagsångest

Kategori:

Dags att knega igen då efter en underbar med veckan med vänner och familj!! Vad skulle man gjort utan dessa fina vänner och familj??

Tack för allt intressant, gammalt och nytt sällskap den senaste tiden!

Dock är min frihet över och det är dags att vara slav ett tag till innan den riktiga semestern börjar. Kul att få göra något annat än det vanliga sen i alla fall.

Fått svar från skolan också. Reservplats. Är så arg så jag gråter. Men men. Bita i täcket som vanligt. Visst är det bättre än inget men jag har inga positiva tankar kvar. För tillfället. Det hjälper inte att ni säger åt mig att ha de. Dom är slut nu. Eller i viloläge.

De senaste dagarna har faktiskt tårar vällt upp och förstört synen för de gröna ögonen. Sentimental? Ja. Överväldigad. Ja. Superkänslig.

Någon försöker få kontakt igen. Jag vet inte varför eller vad som vill sägas. Kraftiga saker är det iaf. Är jag på väg åt fel håll? Eller rätt? Ska jag inte ge upp?

Vi får se.

Peace out.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: