I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

En solstråle kom i vägen

Kategori:

Tog en liten tripp till G-town nyss för att plocka upp lillebror. Få lite bus av Bea. Han är väl en liten solstråle om någon han. Typ klappar mig på huvudet och fnittrar "det blir bra ska du se" Så skjuter han ett kilo lugn in i mina vener.
Samma gjorde lilla Oliver idag. En kille på inte så jättemånga år. Han tvingade i mig en macka och tog bort kanterna åt mig!! Hjärtat blöder. Kärlek. Barn och djur. Dom känner. När man inte är på topp. Då kommer dom som små pilar av löööve och ljusar upp dagen.

Jäntan ringde och gjorde mig yr i huvudet också. Heh. Känner hennes lugn.

E gav mig kaffe som alltid. Och kloka ord om livet. Jag fick prata av mig om gamla minnen. Som bara måste ut ibland. Ja. Så är det.

Posion. Alice. Det bara kommer. Jag kan inte hjälpa det.

Ostoppbart.

Lär du henne komma närmare?

Lägger ner skölden nu. Bara en liten stund. För jag är trött. Jag bara babblar.

En nolla. Det är vad du är. Ligger lägre än nassar. Eller vill du kanske ligga under dom? Hahahaha! Fan vilka jämförelser jag kan hitta!

Så upp med skölden. På med Jadis. Jadis is the queen of the world!

No sound but the wind..

Idag är jag inte Bella. Idag är jag Rosalie. Kall. Hård. Längtar efter att få bita dig och vrida av nacken. Som hon gjorde på James.

Bella kommer inte överleva den värld hon vill ha. Om inte Edward förändrar henne. Gör henne odödlig. Hon har för många fiender. Know the feeling, Bells.

Moonchild.

Jacob? Jacob. Min vän. Ler.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: