I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Jadis

Kategori:

Jag har stängt av. Ni når mig inte längre. Nananana. Hånflinar.

Hahaha!

I DON'T GIVE A FUCK.

Det kallas att överlåta det till en högre makt.
Karma är nästa steg. What goes around...

Mess with my head and the fucking Devil himself will mess with you.

(min sista vargbror, jag behöver ditt prat)

Brorsan, den stora, tog hand om min trasiga själ idag. Över luren. Möte bestämt. Äntligen. Missed you, bro. Ler.
Häng med lillebror och goda vänner imorn förhoppningsvis. Behöver er med.
Behöver alla mina underbara, oförglömliga vänner. Det är knas. Polisen dom slår. Blöder kärlek. Skin. You will always be a part of me. Om du lämnade mig nu. Fu**ing hoe.
Bra skit.

Spyr på hela jävla världen idag. Igår. Imorn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: