I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Kreativ Kväll

Kategori:

Min hjärna satte igång att spöka och komma på massa idéer som jag har tills fredagens äventyr. I färgens och formens tecken.. Alltid på kvällarna. Utan material. Har dock printat ner mina ljusa stunder så jag kommer ihåg dom imorn. Annars är det lätt att det försvinner ur kontoret när jag vaknar.

Skulle behöva tid för en sväng på Kupan. Inhandla lite tyg, diadem, färg osv.

Gah! Haft världens tandvärk ett tag. Idag fick jag lov att sänka garden och slå en pling till hon som kan ta bort det onda! Fick tid imorn klockan tio. Fy fan var rädd jag är!! Det kommer göra groteskt ont!! Men men efter regn... Varför ber jag inte om lugnande bara?? Hur svårt kan det vara att säga till liksom?? Blir så matt på mig själv ibland.

Det gick fint i Leksand i lördags. Tror jag. Hoppas jag. Förutom min nervositet på den muntliga delen som är det värsta jag vet.. Så gick det bra helt enkelt. Blir jag en av de 35 utav 300 sökande så ska jag hjula naken här på gräsmattan!! Hahaha!
Superfint område, underbart folk och ett ställe som skulle få mig att växa enormt som person. Så kändes skolan. Har juh hamnat i någon slags 30-års kris där jag knappt vet vad jag vill längre. Eller jo, jag vet jag vill men. Det är ett MEN med i bilden. Det gäller att förverkliga tankarna också. Inte bara flyta med längre. Jag måste agera. Det har jag iofs gjort nu då. Går inte den planen som jag vill så får jag hitta en annan väg. Jag VILL att den här vägen ska vara den rätta.

Mitt liv är viktigast just nu. Att göra må-bra-saker den större delen. Ta bort negativ stress. Bli lyckligare. Vakna med ett leende på läpparna. Jag vill åstadkomma saker. NU!

Man måste ta för sig här livet. Ingen gång eller ytterst sällan kommer möjligheternas chanser plingades på dörren. Jag vill växa.

Är jag inte bara för söt? Heh.

Jävla bajstand till att värka!!

Torsdag är det filmpremiär. Sex and the city 2!!! Längtar!!!

Fredag är det gungmusik = Rootvälta på S2!!! Längtar!!!

Nu lär jag blunda snart.

Peace out.

R.I.P. R.A. <3

Kommentarer

  • Ma.links säger:

    Håller fortfarande tummarna!

    Kloka ord, fröken E.

    Modig du är som går till tandis <3

    2010-05-26 | 07:25:02
    Bloggadress: http://malinks.blogg.se/
  • Elenor säger:

    Tack Tack!! Jaa, nu är det strax dax!!! Fy fan. Men som sagt, bedövningssalva på INNAN dom får peta där. Gajks!! <3

    2010-05-26 | 09:11:55

Kommentera inlägget här: