I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Många bollar i luften

Kategori:

Det viktigaste först..

Fick papper från skolan igår. Nu är det dags att förbereda mig ordentligt inför arbetsprovet! Hur ska jag, stora lilla jag, kunna sticka ut och bli en av de 35 utvalda??
Brukar komma långt med ett bländande leende men den här gången räcker inte det. Tantskrattar.

Jag är trött. Vill vila. I flera dagar. Ordentligt. Pollen är en av mina största energitjuvar. Förutom jobbet.
Var ner till en håla som Gud glömde idag. Skumt folk. Väldigt skumt folk.
Rätt som det ropar butikspersonalen ut mitt reg.nummer och säger att jag står i vägen för en lastbil. Gick ut direkt. Jag stod ivägen på det viset att baken på hans släp "satt fast" i baken på min pärla! Min älskade pärla!! Hade det inte stått en massa gubbar där och lugnat mig hade jag börjat stortjuta. På sanning.
Fattar inte hur chuffören kunde ha hamnat så där fel. Många bör verkligen inte ha körkort!!
Hoppas det sved när jag sa att min pojkvän skulle vart där och hjälpt han. Bäst i klassen på att backa. Så det så! Pilutta dig!

JAF VILL INTE HA MIN BIL NÄR DET INTE STÅR I KONTRAKTET. DET VAR INTE DOM PREMISSERNA JAG HADE FRÅN BÖRJAN.

Var så uppskruvad som bara jag kan bli. Innan jag kom till Gutafsbyn och blev lugn av lillebror. Hans enorma lugn strålar in i oss andra i hans närhet. Skulle kunna somnat där på stört på sofflocket med min favvohund/varg pussandes i pannan.

Älskling. Jag saknar dig. Varje dag. Din kärlek ger mig Liv.
Nästa tatto?
Eller Dina ord, mina tankar?

Jag älskar ord. Men ibland önskar jag att jag fick talets gåva istället för skriftens. Typ som för att komma in på skolan.

Vill fortfarande ha en grillad KÖTTBIT!
Helst en hel flintastek för mig själv!!!
Hålla i den med bara fingrarna, känna marinaden droppa och kleta och slita stora tuggor från den!!!
MUMS!

Måste duscha nu. Sov 19.00-06.30 och lika trött när jag vaknade. Hela dagen. Nu med. Kommer somna som ett barn snart. Eller sova som ett barn kanske det heter. Heh.

God knows I miss you, my loved. She knows..

PussHej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: