I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Mental inställning

Kategori:

Jag har bestämt mig för att lägga allt annat åt sidan för att fokusera enbart på provet/infoträffen på skolan på löradg. Har gått in i mig själv på något sätt. Hämtar kraft och inspiration från våran underbara vår. Ikea. Vänner. Hjärtat.
Vi tog en långpromenad på jakt efter bankdosebatteri igår kväll. Skönt som fan. Ville yla men det kom inte fram nåt ljud..

No sound but the wind.

Denna kväll spenderade jag på att måla soffan en omgång till. Med mycket hjälp av E.

I måndags var jag ju på Ikea förstås.

Träffade på jäntan med familj idag också. Henne får jag alltid energi av. Ödet att träffa på henne jsut där och då. Ler.

Imornkväll blir det mer måleri och sånt pyssel. Får mig att koppla av. Även om det är jävligt svårt att få färgen snyggt runt runda saker.. Heh.

Behöver min bästaste frisör!

Alla säger att jag kommer komma in på skolan. Jag har lärt mig att inte ta något eller någon förgiven. Men jag ber till ödet att dom har rätt.
Ska ta kontroll över rummet. Konkreta tips är det bästa.
Fröken C ska till och med vara med och skänka lugn. Ge mig det jag behöver för att fixa det. På sitt eget lilla vis. Hon blir säkert antagen på sekunden!

Har haft en skitbra dag. Ja, vecka faktiskt. Hittills. Det gäller att bestämma över sina känslor. Att hela tiden filtrera bort allt negativt. Då är man på topp. Lite tur hjälper också till. Eller så är det helt enkelt tankens kraft.

Spontana kärleksförklaringar när jag mest behöver det.. Sätter pricken över i:et. Ler hjärtligt.
Du vet hur du ska få mig varm du.

Nu börjar ögonen falla ihop. Dags att sussa och se vart drömmarna bär av inatt. Inga mer mardrömmar tack. Natten som var, passerade lugnt förbi. Tack gode gud. Eller någon. Ler.

Live your life before it's to late.

Puss.

Kommentarer

  • Ma.links säger:

    Sv: Där slog du huvudet på spiken, vargkvinna ;)

    Förresten. Säg till om du vill ha en bloggdesign. Håller ju på med sådant också :) Kram!

    2010-05-20 | 07:23:19
    Bloggadress: http://malinks.blogg.se/
  • Elenor säger:

    Jag har mina ljusa stunder. :)

    Ja, självklart vill jag ha en bloggdesign!! Av dig! Hur gör vi då? :)

    2010-05-20 | 09:57:28
  • Ma.links säger:

    Jag har ännu en blogg som heter testdesign. Kan göra en design åt dig där sedan skickar jag koder till dig som du klistrar in. Bit av kaka! Bara säg vilka bilder du vill ha, vilken text, teckensnitt, färger osv.

    :)

    2010-05-21 | 08:08:53
    Bloggadress: http://malinks.blogg.se/
  • Elenor säger:

    Låter som ett projekt jag måste bearbeta i hjärnan ett tag innan jag kommer på hur jag vill ha de. :) Jag återkommer.

    2010-05-25 | 23:32:28

Kommentera inlägget här: