I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Effektiv onsdag

Kategori:



Klockan ringde för nästan två timmar sedan och här sitter jag nu med morgonkaffe och skriver.
Den här dagen är fylld med aktiviteter och det känns bra att redan hunnit med en hel del av dom! Arbete först, nöje sedan.

STÄDA STÄDA VARJE FREDAG

Fast det är inte fredag än. Tvättar för fulla muggar, har låtit blommorna dricka sig törstfria, disken är klar och tv-rummet ihop-plockat.
En vända med dammsugaren också så blir det kanon.
Är ledig denna onsdag men den är inte värd att kallas ledig egentligen. Ska strax fixa en PP till redovisningen på måndag. Kolla över excell och friska upp minnet. Så ska jag och mannen åka ut till Rommen en sväng för att se om det finns nåt skoj på outleten.
På eftermiddagen väntar föreläsning om Ikea i Leksand.

LIA

Börjar bli stressad över att komma på vart jag ska göra min LIA. Vilket ställe som väger tungt för framtiden. Kom på igår att det går ju faktiskt att ringa till Ikea tex och höra vad dom tycker. Om det nu blir på Ikea jag hamnar förstås.
Hade varit skönt att gå runt och frågat lite idag... Störande när någonting hänger över mig. Vill få det bestämt liksom så jag vet vart jag ska gå v2.


Då var det dags för ett besök i tvättstugan igen då. :)

Ha det bra i livet, var-ni-nu-är!

Kram Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: