I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

En sån där dag

Kategori:



Det finns mycket att göra men jag har ingen lust just nu. Det är en sån där dag när jag bara vill vara.

PANIK!

Jag vette fan vart jag vill göra min LIA. Eller rättare sagt jag vill så mycket så att det bara snurrar i den blonda skallen. (Ovanligt, heh)
Vad är bäst för framtiden? Hur ska jag veta det nu?? Känns som i högstadiet när man skulle välja linje. Inte fan visste jag redan då vad jag skulle ägna framtiden åt! Jag var en snorunge som ville hänga med mina polare och vara vaken till 03.
Inte för att jag vill det sista nu men känner igen paniken över att inte ha ett klart och tydligt mål.
Kanske är sån jag är som person. En vandrare.. Vill inte fastna någonstans. Vill göra så mycket som möjligt. Ha, men ibland fastnar hjärtat eller själen i alla fall i tusen år på samma ställe innan jag fattar att det är dags att släppa taget och passera GÅ! Liksom.



http://www.youtube.com/watch?v=VST2KKIYn50
Highwayman/Willie Nelson mfl.


TIDEN GÅR

Nu har hela morgonen och förmiddagen gått och här sitter jag. Lite låst i mig själv, av mig själv.
Dags att ta mig i kragen, vara vuxen, gå till handling.

Kanske en kaffe piggar upp och ger mig styrka att resa på mig.

Det är inte det att jag tycker att det är tråkigt, tvärtom. Kan man bli handlingsförlamad av för mycket vilja?




Aja, tiden är här.

Ha en trevlig kväll, mina söta.

Hoj hoj.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: