I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Bara vara

Kategori:



Så skönt. Några lediga dagar framför mig. Ladda batterierna inför projektveckan nästa vecka. Det ryktas om en väldigt hektisk vecka men förstås väldigt rolig. Kul att få jobba med mellan utbildningarna.

DRÖMMAR

Nu är dom tillbaka igen. De där konstiga drömmarna om att bli besviken och sårad. Bli hånad för att ha öppnat hjärtat. Jag fattar inte vad budskapet är.
Drömmer om det förflutna. Det som var. Det som är avslutat och nedpackat i livets kappsäck. Drömmer om personer som har gjort något slags avtryck i mig. En del saknar jag och en del har jag ingen kontakt med. Så konstigt att jag drömmer om dom i alla fall. Men det kanske stämmer det där K sa. Att när jag drömmer om dom så betyder det att dom tänker på mig. Vad vet jag? Lite drygt känns det.

STORSTÄD

Det skall fixas efter denna blogg. Omedelbums! Hatar när det är stökigt. Kan inte slappna av då! Man kan juh göra det roligare genom att ta en kall öl under tiden och slå på helande musik. Lite Braveheart-sånger kanske? Det var längesen. Varför kom jag på dom nu??
Min hjärna fungerar mystiskt.





En plats vid älven

 

Jisses, vad är det för dålig låt jag har på min egen Spotify?? Haha, raderas genast. Ne nu så. Kaffet slut och dags för plock.

 

Ha en underbar helg. Snart kommer snön..

Puss o kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: