I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Blogg från sängen

Kategori:



När jag vaknade idag kände jag mig pigg! Wiho! Min höstsnuva har vänt! Imorn blir det skolan igen. Jag längtar faktiskt. Det är inte kul alls att missa saker man är genuint intresserad av!
Sitter fortfarande i sängen med kuddar bakom ryggen och dricker te i massor. Så helt 100 är jag inte men på god väg! Till och med röksuget har vänt. När röksuget kommer börjar jag bli frisk. Jag röker aldrig när jag är sjuk. Då tar det längre tid att bli frisk.


FESTRÖKA

Jag vill börja feströka igen. Alltså bara röka vid festligare tillfällen. Fast problemet är att bestämma när det är festligare tillfällen. Det kan det vara när som i min värld. Som nu, när snuvan har vänt. Hm.. Måste dra en tydlig gräns där i så fall. Ett tag rökte jag bara fredagar och lördagar. Kanske ska börja där.


MÄNNISKOR!

Jag har varit inne för länge nu. Inte blev det någon marknad helgen som var heller, pga den där jävla förkylningen. Enda gången jag varit ute är på affären i lördags och då mådde jag inte alls bra. Följde med älsklingen för att hämta mat igår, det var jobbigt kan jag lova. Svettningar, yrsel.. Sånt där icke roligt mående.

Förhoppningsvis blir det utgång i helgen! Det blir åtminstonde samkväm med fröken E. Ska bli skoj som fasiken! Behöver träffa människor nu! Trött på att sitta inne utan energi! Vill dansa och må bra!


Nu kanske jag ska göra lite nytta för första gången på länge.

Krya på er mina sjuka vänner och för er som är friska - Må väl!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: