I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

En tanke till mamma, pappa och lilla Tilda

Kategori:

 

Tårarna växte sig stora och bulliga innan de till sist trillade över kanten på ögat. Tittar på TV3 och Rosa Bandet-galan där vi fick se en ung mammas blogg och video om hur hon strax efter att hon fått lilla Tilda fick beskedet om aggressiv cancer. Vi fick se hur Anna tvingades skynda sig att njuta av sitt barn och sin familj på kort tid innan cancern till sist tog hennes liv.

 

OBESKRIVBART ORÄTTVIST

Det går förstås bara att tänka sig men självklart kan jag omöjligt förstå, hur ska jag kunna det, när jag inte är i samma situation. Tack gode gud.

Vilken fruktanvärd styrka pappan måste hitta för att både kunna ge sig tid att sörja och samtidigt älska och vårda lilla Tilda. Ofattbart. All kärlek och kraft sänder jag till er ikväll. <3

 

 

 

 

Det är givetvis lika hemskt för alla som drabbas och deras familjer. Nej, jag finner inga ord. Vill trösta men hur kan jag det?

May God be with you.

 

Vi kanske ska ta oss en funderare på vad som är värt att ge sin energi här i livet innan det är för sent...

 

Love to all of you!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: