I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Höstsnuva

Kategori:




Jag har drabbats av höstsnuvan! Hade hoppats på att jag skulle klara mig.
Det blir en sväng till affären för att handla ingefära och citron.
Jag som skulle fixa och dona här hemma under helgen!
Får se om vi tar Rättviks marknad imorgon, om jag är bättre då.
Prosit!


SNURRIGA TANKAR

Jag är en filosof och måste få låta mina tankar flöda, de måste ut någonstans, och det här är det rätta stället.

Undrar om rökare är mer.. hur ska jag säga, öppnare folk? Människor som kan tänka i ett universiellt sammanhang? Som är öppna för sådant vi inte kan se, ta på eller förklara? Jag har någonstans dragit i dom teorierna.
Jag har både rökare och ickerökare i min närhet.

Det finns så klart regler som bekräftar undantag, som alltid. Men i det stora hela så har jag kommit fram till att mina rökande vänner är "öppnare". Jag hittar inget bra ord som kan beskriva hur jag menar.


FRUKOST PÅ SÄNGEN

Älskling tog hand om mig när han kom hem från jobbet i natt. Hämtade nässpray, papper och vatten. Så nästa gång jag vaknade tog jag hand om honom.
Frukost på sängen med tända ljus.

Jag älskar att vi vårdar varandra. Att det inte tar slut på omtankar. Att inga handlingar blir "vardag". Att vi visar kärlek i handling. För i min värld betyder det mer än alla ord i världen.

Ad Acta!


Gör något som VISAR att du älskar idag. :)

Puss o kram, kära ni!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: