I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Ja tack!

Kategori:


MASSAGE

Jag behöver och önskar mig en helkroppsmassage!!! Snarast!!! Undrar vart jag ska boka tid? Vill ha hela den lugnande miljön runt om också. Längesen jag var iväg och unnade mig denna sköna, sköna avslappning.

 

Skulle ge mycket för detta nu!



HÄNDELSER PÅ G

Har en tjejkväll att se fram emot! Den ska äga rum i Ludvika. Kul med ett nytt ställe. Miljöombyte förnöjer. Blir superskoj att få träffa så många jäntor igen, på samma gång! Längtar.

En födelsedagsfest väntar runt hörnet. Även där får jag träffa några av de bästaste vännerna igen!

Så har vi bestämt att när ett av våra delmål ang. vikt och cm är uppnådda ska vi boka hotell troligtvis i Rättvik eller Tällberg och skämma bort oss ordentligt. Jag och älsklingen. Älskar hotellfrukost, sköna sängkläder och att bara få vara. Njuta av livet liksom.

Synd att vi inte skämmer bort oss oftare. Fast å andra sidan kanske man inte uppskattar det lika mycket då. Men igen, livet är för kort för att INTE njuta och LEVA på sanning. En gång i månaden låter som en bra siffra att hitta på nåt extra kul.

SNART JUL

Det står inte på förrän julen är här. Första advent, lussebullar och ljusstakar. Tycker det blir mysigt. Det är något speciellt med julen. Har förmodligen så bra barndomsminnen som sitter i. Att få öppna paket är, trots ålder, det mest spännande jag vet! Spelar nästan ingen roll vad som är inuti. Det är själva gissningen och spänningen som gör det. Heh.



Nu ska jag hitta på något nyttigt att äta. En kycklingsallad skulle sitta finfint i magen. Sedan är det dags för träning. Me like!

Ha de bäst!! Kramen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: