I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Hektiskt men underbart!

Kategori:


OSKARSHAMN

Jag och några klasskamrater for till Oskarshamn för att jobba i ett skarpt projekt genom skolan. Superkul och stressigt. Lärorikt och nyttigt.
Farfar måste ha varit med mig. Bella, the spy! Fniss!
Vi åkte på måndag morgon och kom hem på onsdag kväll.
Helt slut var jag då. Skitstressad inför redovisningen på fredagen inför några tvåor och några från klassen.
Kort tid att fixa ett kanonbra jobb på. Men det värsta av allt - redovisa! Muntligt!
Fredagen kom. Ingen återvändo.

Jag fixade det! Bäst av allt, jag fixade det bra. Ja, jag kanske är en sån som det är lätt att lyssna på? I alla fall enligt feedbacken jag fick av de snälla tvåorna! Ler. Fick höra massa med bra saker och jag kunde kanppt tro mina öron! Gissa om jag blev glad!?!


HEMMA-HELG

Jag och min käraste hade bestämt att ha en mysig hemma-helg med bara oss två. Det var längesen. Men lite extrajobb dök upp för hjärtat och det blev ändå lite ändrade planer. Jag klagade inte, tittade på Eclipse och tjöt lite medans prinsen sussade sött inför nattens jobb.
Eclipse - min kärlek. Bella, Edward och min Jacob. Kommer aldrig tröttna.
Sen däckade jag med. Kallt som fan i sovrummet var det. Dags att sätta i täcket i påslakanet. Nu är det höst. Kylan kommer smygandes.


HAPPY

Idag var vi på lite nödvändig shopping och bilbesiktning. Ingen anmärkning på pärlan. Skönt! Tack Daddy och älsklingen för det. <3
Tvätt- och städ-dag för hela slanten. Perfekt i regnvädret. Fika hos Daddy där det som vanligt bjöds på härliga skratt och nya historier. Han fängslar mig. Love you!

Kvällen avslutades med en Curry/räkor middag med lite vitt vin. Made by D. The one and only.

Life is wonderful!!

Ha det toppen mina söta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: