I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Tjingeling!

Kategori:



HEJ!


Shit vad längesen det var jag besökte min egen blogg! Skäms på mig, tänker jag med glimten i ögat.

Det har hänt massor i livet. Och jag älskar det.
Det var meningen att jag skulle utbilda mig för att kunna erbjuda mina tillgångar till arbetslivet. För en behaglig summa pengar. Allting jag tänker högt här är med ett finurligt leende på läpparna. Som alltid.


JAMES DEAN & JAG


Lite lördagsfilosofi följer här. Vad skulle hända om alla i landet vägrade rösta? För att protestera mot det fjantiga valfjäsket. Vad händer om vi kör rebellstilen och vägrar gå med på allt som en skock lama får? Det finns inget parti som får alla mina 100% Alla har något bra. Inget är tillräckligt för att få min hela röst.
Jag önskar mer rebeller. På ett bra sätt.

På söndag ska jag spå mig. Blir intressant att se vad som sägs denna gång. Det vore underbart med samma lättnad som efter förra gången för något år sedan. Gick därifrån med en sån… bekräftelse i sinnet.

Jag hoppar snabbt mellan ämnena därför att jag är trött. När jag är klar här blir det omedelbums i säng. Det svider i ögonen!


MY MONKEYMAN..


Hjärtat sover redan sött bakom mig på soffan. Snarkar så gulligt. Fan vad jag älskar den mannen. Ojoj, vilken komplimang han just fick. Hur ofta har jag kallat det andra könet för "Man" egentligen? Drar på läpparna igen.
Igår kväll kom jag på att han fan är mest lik Emmet egentligen. Stark, stor, busig, vill ha en jeep, skulle väl inte ha något emot att lära Bella fightas, halvfräcka kommentarer…
Fast jag är ju inte alls lik Rosalie. Förutom hennes kyliga utsida som gömmer en stark, varm och barna-längtande insida.

Tack för mig kära go' vänner.

Kärlek på er. Alle.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: