I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

True colors

Kategori:

 

TOK-ELLE

Förändringar, vad vore jag utan dom!?!

 

Ja, jag älskar att förändra mig! Finns det något bättre sätt att växa på? Berätta för mig i så fall. Ler mitt busiga leende.

Min höstfavorit är den beiga ponchon, svarta tighta jeans och som jag kallar dom, Pocahontas-skorna. Ni vet sånna där med fluff i. Halvhöga. Mjuka och sköna. Indianstuk. Stora smycken till det sen är jag nöjd.

 

SUNDAY NIGHT

Snart dags för en kvällsmacka och O'boy till någon film. Väntar på hjärtat först.

Får se vad vi ska hitta på för skoj på skolan imorn. Spännande. Jag är laddad. Företagare för en dag. Kanske en av alla mina idéer kommer till pass. Hoppas.

 

SOV GOTT

Mina kära. Ses om ett tag. Kram

 

 

Kommentarer

  • Annica säger:

    det blev as snyggt!!

    jag älskar att förnya mig jag me!!

    hoppas allt e fint me dig, många kramar!!

    2010-09-29 | 13:39:26
    Bloggadress: http://trollmorsbusungar.blogg.se/
  • Me säger:

    Tackar Tackar!! Visst är det skoj, med stora förändringar! :) Allt är bättre än någonsin, hoppas det är bra med dig och familjen med!

    Kramar från mig

    2010-10-02 | 12:56:25

Kommentera inlägget här: