I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Avgiftning.

Kategori:


Är inte alls kul så jag fattar inte varför jag går igenom det flera gånger istället för bara 1 gång?! Men det är en stark drog jag ska ifrån. Starkaste av alla, dödar mest av alla. Dessa goda, goda men farliga giftpinnar. Min snuttefilt. Vad ska jag nu har som tröst/att njuta av i pauser? Förslag någon? Inget ätbart iaf, det går icke för sig.

Jag blir argare och argare och tröttare och tröttare för varje gång jag ska ha uppehåll. Idag somnade jag direkt efter maten och sov flera timmar. Jag som hade en massa att göra! Men om det fungerar så är det värt det förstås.

Jag läser och tittar på min motivationslista varje dag! Ska göra en liten att ha i väskan med.

Stackars min omgivning. Är det okej att vara sjukskriven de första dagarna? Neeej, tänkte väl. Synd annars kanske fler skulle sluta. Jag blir verkligen ett monster. Farlig för omgivningen.

Stackars D. Han har ingenstans att fly. Han sover också. Vi får sova oss igenom detta.

Ber till änglarna om styrka och hjälp. <3

Sov gott och dröm fina drömmar!! Kärlek till er, gobitar. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: