I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Fenja.

Kategori:


Kvällen igår avslutades med häng hos Jea med Carolyn. Fröknarna J kom förbi med två vovvar som hade svårt att sitta stilla och vara tysta. Men goa var dom som vanligt ändå! Vi mumsade pizza och drack lite vin. Framåt småtimmarna gav jag en lektion i bildredigering i Picasa som är det jag använder mig just nu.

Ser fram emot PS i skolan och shopping av programmen jag kommer ha nytta av i framtiden. 80% rabatt ska jag inte missa som student.

Jag gav mig på en utmaning att försöka fota missen Fenja i svag belysning utan blixt. Det gick så där. Men lärde mig kameran och objektivet bättre, det är alltid bra.








Hon var så duktig på att posera! En superstilig kissemiss!

Tack och god natt! KramKram

Kommentarer

  • Jeanette säger:

    Vilka fina bilder det blev av min underbara Fenja! Du är verkligen duktig = )

    2011-08-28 | 23:51:39
  • Malin's FOTO säger:

    Tycker det blev jättefint! Bra jobbat.

    Ett fint mjukt ljus som gör att pälsen ser härligt fluffig ut :)

    2011-08-29 | 07:31:43
    Bloggadress: http://malins-foto.se/
  • Elenor säger:

    Jea: Tack så mycket. Hon är fruktansvärt söt och go kissen din. :)



    Malin: Tack. Jag vägrade använda blixten på alla utom ett och det är det tredje här. Det ser man direkt tycker jag. En reflexskärm vore på sin plats. :)

    2011-08-29 | 23:21:36

Kommentera inlägget här: