I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Gustaf Wasa

Kategori:

 

Vi firade en 40-åring med att åka på en tur med Gustaf Wasa som utgår från Leksand och kryssar bort till Rättvik. Tur med vädret, varm kvällsol hela resan. God mat men inte prisvärt skulle jag säga. Jag blev knappt mätt och det var för lite sås annars var det gott som sagt.

Här kommer några bilder från trippen.

 

Grabbsnack innan avgång?


Den lilla hamnen vi utgick ifrån.





Den ena av de söta flickorna.


Hennes fina syster.






D ville att hans fina skor skulle vara med.


Kim i kvällssolen.


Skräckblandad förtjusning över krafterna.


Starkt för öga och mun?


Trots maten tar jag gärna en till åktur när höst färgerna är som starkast. Jag borde som sagt bo på vattnet.

Kram på er.


Kommentarer

  • Ma.links säger:

    Härligt soliga bilder. Skönt det blir med höst nu och en massa färg och regn och värmeljus!

    2011-08-16 | 08:06:50
    Bloggadress: http://malinks.blogg.se/
  • Elenor säger:

    Jaa, det riktigt längtar jag efter! <3

    2011-08-16 | 20:15:53
    Bloggadress: http://craehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: