I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Heavens on fire.

Kategori:


Tänk att jag kan gå från tårar till skratt så snabbt. Det måste vara med änglarnas hjälp. Ibland måste smärtan ut och då är det bra med tårar. De rensar upp liksom.


En kväll i somras stod himlen i brand. Jag var för trött för att gå ut så tog dessa bilder genom fönstret. Men det funkade också. Gillar den med trädet bäst.











Funderar på att trycka upp några favoritbilder och testa sälja dem som tavlor. Jag vill göra något av dem. Vill att de ska komma till användning så att säga. Inte bara ligga på sparhög. Några Canvastavlor med blommor på vore något det. Om inte annat vill jag själv ha dem som tavlor. =)

Tack för titten.

Ha en underbar dag. Det ska jag ha. Kameran packad och målet är pappas trädgård och hund.

Kram E

Kommentarer

  • Ma.links säger:

    Tjusig eldig himmel! Snart blir det eld i skogen också med alla höstfärger.

    2011-08-18 | 16:00:41
    Bloggadress: http://malinks.blogg.se/
  • Elenor säger:

    Tack! Ja, det var riktigt mäktigt. Ja, höstlängtar mycket. =)

    2011-08-18 | 23:01:25

Kommentera inlägget här: