I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Höstblommor.

Kategori:



Spar det bästa tills sist. Jag är helt kär i dessa gula höstblommor som lyser som små solar överallt. Vad heter dom? De rosa/vita skönheterna vet jag inte heller vad de är för några. Men för himla söta är de i alla fall.

Jag säger höstblommor, för nu är det förhöst eller sensommar, kalla det vad du vill. Jag uppfinner nya ord för jämnan.
När ska regeringen eller de som bestämmer ändra så att sommar är Maj, Juni och Juli? När ska de som bestämmer över kalendrar inse att årstiderna har förskjutits en aning? Jag borde bli en sådan som bestämmer sådana saker. Undrar vad det yrket heter...

Tankarna rinner ur mig som vanligt. Tänker ni också på sånt som jag?

Nej, sista delen av dagens session sen blir det del 2 av Merlin. Eventuellet del 3 medans jag ändå håller på. Tummen upp för http://svtplay.se/ säger jag bara. Ingen hjärntvättande reklam alls. Så nice!

























Tack för mig idag. Säger god natt och sov gott.

Ta hand om er och era kära och lev i Ljuset.

Kramar E

Kommentarer

  • Ma.links säger:

    Finfina! Lyser upp dagen.

    Ingen aning om vad de heter tyvärr. Därför FS är så bra. Många som är otroligt kunniga där att hjälpa en med vad man lyckats fånga på bild ^^

    2011-08-17 | 07:48:30
    Bloggadress: http://malinks.blogg.se/
  • Elenor säger:

    Hittar massa kommentarer som jag inte sett tidigare!

    Var det en hint, om FS..? ;)

    2011-08-26 | 19:35:06

Kommentera inlägget här: