I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Mätt i magen.

Kategori:


Har haft en fantastisk dag med farmor och pappa i hans lilla (stora) trädgård. Vi åt, slogs med flugorna som också ville äta surströmming och skrattade så vi fick lov att tömma blåsorna omedelbart. Ingen visste vad det var för dag igår eller kom ihåg namn heller för den delen. Det är uppenbart vart mitt mindre bra minne kommer ifrån!
Farmor kan åtminstonde skylla på åldern men jag då?

Jag kan äta nyplockade äpplen!!! Utan att värma eller skala dem! Vilken sort vet jag förstås inte är bara så glad att jag kan. Har tagit med mig några hem får se om det går bra ett tag efter de är plockade också. I så fall är jag övertygad om att det är giftet i besprutningen på köpäpplen jag inte tål. Ska bli intressant att se.

Tackar Gud och Moder jord för naturens, naturliga godsaker.




Min vackra farmor <3


En kätting av kärlek får ögon att tåras när vi skiljs åt.


Hungrig som en varg.


Jaha, nu då. Vore trevligt med något bus men det lär väl inte ringa på dörren antar jag. Det gör det sällan.

Tack för titten.

Varmaste kramar E

Kommentarer

  • Ma.links säger:

    Fina bilder!! Gillar dom verkligen.

    2011-08-20 | 09:48:51
    Bloggadress: http://malinks.blogg.se/
  • Elenor säger:

    Tack Malin!

    Det säger mig att jag borde vara stolt. :)

    2011-08-26 | 19:27:36
  • Monika säger:

    Vilka fina bilder, om du vill dela med dej av dom på mor skulle jag bli glad.

    Faster

    2011-09-08 | 22:14:47
  • Elenor säger:

    Tack faster!

    Ja, det kan jag göra. Mailar dig om hur det går till. :)

    2011-09-09 | 08:04:07

Kommentera inlägget här: