I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Naturtavlor.

Kategori:


Jag älskar att vara ute i naturen. Där hittar jag styrka och bra livskvalité. Idag vaknade jag av ett trevligt sms där det erbjöds en promenad runt älven. Vackra Dalälven.
Sagt och gjort en promenix det blev.

Fick många, många kort jag är nöjd med idag. Bästa fotosessionen hittills med så få bilder som möjligt att radera. Sånt gillar jag. Därför får jag dela av bilderna i olika bloggar, annars blir det för rörigt att hänga med.

Nog pratat. Här kommer de bilder jag kallar Naturtavlor.

Vattenspegel.


Bullerforssen.


Mystik.


Sagobild.











Mina favorithöstblomster.








Tack för titten. Objektiv som använts är Tamron 70-300mm Tele-Macro för den som undrar.

Alla bilder tillhör mig. Om du vill låna kontaktas jag på [email protected]

Kommentarer

  • Ma.links säger:

    Vatten är ett bra, spännande element att fota. Ständigt i rörelse.

    2011-08-16 | 21:03:17
    Bloggadress: http://malinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: