I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Invigning!

Kategori:


Se så snygg min blogg har blivit! Min svaghet är en annans kvinnas styrka.
Den här gången gällde det datakoder och sånt där man ska kunna för att göra vackert och nyttigt.

Tack för allt, Malin (http://malins-foto.se/)
Du är en ängel!

Igår var en dag av diagram, noggrannhet och fakta och jag kände ett behov av att vara kreativ efter det.

Daniel hade en körning neröver i landet och plockade med sig en blomma med grym färg! Vad det är för sort har jag ingen aning om men jag chansar på familjen; Tistel.

 

Först tog jag några ”vanliga” bilder för att minnas den blålila färgen som den är men sen gick jag loss och blev nöjd. Det är ju huvudsaken. Skapande har inga regler, det gillas.

 

 

 

 

Ha en trevlig fredagkväll, kära ni.

 

Massa kärlek och gos på er! <3

Kommentarer

  • Malin's FOTO säger:

    Så glad att du är nöjd! :)



    Lysande fina bilder. Gillar verkligen den första. Abstrakt blomkonst.

    2011-08-26 | 18:48:05
    Bloggadress: http://malins-foto.se/
  • Elenor säger:

    Vad glad jag blir. :))



    Första och tredje är mina favvo.

    2011-08-26 | 19:21:20

Kommentera inlägget här: