I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Vintern är här.

Kategori:

Vaknade med sådan fotolust idag. Då är det faktiskt kul att kliva upp i mörkret och äta frukost med tända adventsljus, en julstjärna på bordet och ljusstaken i fönstret. Riktigt mysigt. Jobbet blir roligare då!
Jag gillar att pylsa på mig varma kläder och skor, packa väskan och kameran förstås, för det är så himla givande att vara utomhus. Trodde att det bara var om våren jag ville fly ut i skogen men jag trodde fel. Jag vill vara ute nu med, i december.

Fick hjärtat i halsgropen efter vägen. Blev tok-omkörd av en Jeep som skvätte ner hela min bil och ruta så jag inte såg ett skit fast jag slog på torkarna var på max. Fick köra på känsla några sekunder. Några sekunder för länge. Jävla idioti!!! Nej, jag är fortfarande rasist mot vansinniga bilförare. Inte bara äldre, sådana här potentiella mördare också!!! Han skulle bara fram och förbi trots att det var bilar och lastbilar framför mig som tog hänsyn till väglaget.
Är så bra på att hitta starka ord, för att ni ska förstå hur jag känner.

Sen fick jag andas ut i vinterlandskapet. Första gången jag blev presenterad för Grängshammar blev jag kär. Den kärleken växer varje gång jag är där. Har säkert bott där i ett tidigare liv. Gift mig i Silvbergs kyrka någon gång i en annan värld.

Som pricken över i:et fick jag träffa några favoriter jag har och umgås med dem en stund. Nog babblat, här är några av en hel del bra resultat idag, faktiskt.


 

 

Nu ska jag se Idolfinalen och heja allt vad jag kan på La Fondell!!!<3

Puss&Kram //E



Kommentarer


Kommentera inlägget här: