I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Alla mina djur

Kategori:


Kände direkt att idag ska bloggen tillägnas alla vackra djur. Vi ska vara rädda om naturen och lära oss av den. Jag borde ha varit en indian. En äkta. En från stammen Quileute. Så klart. Som kan shapeshifta till varg enligt legend. På sanning alltså, inte bara i min Twilightvärld. Det är därifrån författaren har fått idén.

När jag påbörjar mina resor runt om i världen ska jag hälsa på den triben. Lätt.

Blir sjukt upprörd på folk som inte har respekt för djur och natur! Det är ni som gör att jorden går under!
Att leva i harmoni och symbios med kärlek till allt som grundtanke, är oslagbart. Det är ni som gör att jorden snurrar på.

Isa på språng.


Make love.

Pippi på bröd.

Katt i rörelse.

Lilla snigel.

Vackraste stället för en kärleksstund?

En fågel och tre grodor.


Ta hand om det gröna, sköna och alla varelser som bor där.

Kram E

Kommentarer

  • Ma.links säger:

    Woho, Ischki!



    Det är upp till oss nu att lära våra barn att ta hand om naturen bättre än vad vi och de före oss har gjort. Då kanske det finns hopp... kanske...

    2011-07-15 | 14:00:05
    Bloggadress: http://malinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: