I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Close-up

Kategori:


Nä, jag väntar tills hjärtat kommer hem innan jag lägger mig i sängen. Så tomt utan han. Passar på att dela lite close-up-bilder istället.

Dessa kommer från den tidiga sommaren och jag använde mig av filter +4 och +10 på mitt originalobejktiv på gamla kameran; Canon 1000D.


Tän att jag kan se vackra saker i så mycket.








Det här var innan...
...jag lärde mig av min mästare M, att så ofta som möjligt använda manuell fokus på Close-up/Macro.
Men det blev snyggt ändå.


De här bilderna gör mig lugn. Vatten är mitt element.


Skönt det är att låta vattnet skölja över sig. Känna hur negativa tankar rinner av.


 

 

Alla bilder tillhör mig. Vill du låna så kontakta mig på [email protected]

Tack för titten, sötaste. Kram E

Kommentarer


Kommentera inlägget här: