I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

En skön kväll

Kategori:


Efter en väldigt seg och tråkig dag så fick jag ett uppiggande telefonsamtal. Detta ledde vidare till ett besök hos min kära far.
Efter lite gos med hunden så tog jag kameran och gick ner i trädgården, som alltid har varit min plats att hämta kraft på.
Hittade massor med gott att mumsa på medan jag tog lite bilder.

Härliga bär.


Tacksam för naturgodis.


Blir en god rödavinbärsgelé.


Bakom knuten.


Om det gröna var mer grönt skulle det bli bättre.




Älven.


Fin vy.


Alla bilder togs med 50mm f1.8 II
Canon 550D.

Bilderna tillhör mig vill du låna, kontakta mig på [email protected]

Tack för titten! Kram E

Kommentarer

  • Ma.links säger:

    Tjusig solnedgång.

    Vinbären gillade jag också.

    2011-07-29 | 12:44:32
    Bloggadress: http://malinks.blogg.se/
  • Elenor säger:

    Ja, det är så fint där nere. Bra ställe att öva på. Tack =)

    2011-07-29 | 15:13:29

Kommentera inlägget här: