I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Falu Cruising 2011

Kategori:


Så här såg det ut i min synvinkel på årets cruising i Falun.
Vad magen mår bra av att höra lite morrande motorer! Den enda pärlan jag saknade var pick-upen som såg ut på pricken som Bellas. Men fick se mina små, låga bubblor istället. De är bara för söta!

Se och njut. <3

Kära grannkommun.


Spätta.


Ibland går det inte som det ska.


Love the color.


Alla stilar är välkomna.


Borde bli min!


Härlig stämning.


Han fick fart i den rostiga till höger.


Glada, gamla gubbar.


Åskådare.


Hej kompis. Samma objektiv till och med.





Så här går det till.


Två!!! Avis mig.


Snyggarm.








Vi läser från skugga och ner istället.











Mina flaggor.





Mina små, låga, låga, lägsta bubblor!








Billigare, miljövänligare och smidigare att ta cykeln.





Hej hej.





Nästan hemma.


EPA-parkering.


Alla bilder tillhör mig. Vill du låna kontakta mig på [email protected]

Kommentarer

  • Ma.links säger:

    Många tjusiga vidunder!

    2011-07-28 | 09:32:39
    Bloggadress: http://malinks.blogg.se/
  • Elenor säger:

    Mycket roligt folk att fota. Första gg jag vågade ta på främlingar. =)

    2011-08-26 | 19:47:34

Kommentera inlägget här: