I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Frukt och bär och lite till.

Kategori:


Snart är det dags att skörda.
Jag provsmakade några jordgubbar mest jag fotade och fy fasiken vad goda de var. Röda vinbären var inte riktigt mogna än men snart så, likaså hallonen.

Frågan återstår, brukar rönnbären vara mogna så här tidigt på sommaren? Enligt mig har årstiderna förskjutits och sommar borde vara Maj, Juni och Juli istället.










































Tack för titten. Ses en annan dag, kanske.

Kram E. Craehn




Kommentarer

  • Ma.links säger:

    Tycker också det verkar vara lite tidigt...



    Finfina bilder! Vallmo är tacksamma foto-objekt. Dom blir favvisarna.

    2011-07-12 | 22:14:36
    Bloggadress: http://malinks.blogg.se/
  • Elenor säger:

    Ja, visst är det... Undrar om vi får vara med om årstidsförskjutning i almenackan. :)



    Ja, jättevackra men ack så sköra. Det var rätt kraftig vind när jag tog dessa men det gick förvånansvärt bra ändå.



    Tack. :)

    2011-07-12 | 23:42:38

Kommentera inlägget här: