I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Lycka.

Kategori:


Lycka är familj under samma tak.

Lycka är världens bästa vänner.

Lycka är att få träffa vargar, på riktigt.

Jag är lycklig.

Här kommer några bilder som inte är bearbetade för att jag är så ivrig att visa er dom. Tack alla som förgyllde min dag igår! Ni bor i mitt hjärta och jag låter er aldrig flytta.




Bakad av Emelie Gustafsson <3


Claes. Enligt pappa. En av de två fina barn som var här. <3


Claes pappa.


Min farliga pojkvän.


Coolt det blev. Mina ghosts.


Toku karl.





Från min familj <3
Lägg extra mycket märke till mina valkar och nedre, högra hörnet.


Från familjen Uppsala och älskling. <3


Ska ta bra bilder på dessa skönheter med nya objektivet sen.
Har många blommor att fota idag.


I will be dancing with my wolves!
Tack vare mina underbara, bästa vänner!
Som sagt, jag grät av lycka. Det var en cool upplevelse!


Från daddy och farmor.


I rätt händer.


Fick också en snygg fotoram till mina bilder, ett fint blomsterarrangemang av kusinerna, champange, mer blommor och lite annat smått och gott.

Ingen är lyckligare än mig idag!

Tusen tack igen.

Kram E


Kommentarer


Kommentera inlägget här: