I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

The passenger

Kategori:

Är ganska sliten just nu efter nattens Blge-Örebro som passagerare i en lastbil. Jag gillar lastbilar med skräckblandad förtjusning. De är stora, tunga och dödliga fordon.
Jag ägnade mig åt kameran ganska snabbt. Blev tokkär i mitt nya sidofäste. Så att jag lätt kan ha en-hands-fattning. Slippa den andra, långa remmen som mest är i vägen, så länge inte kameran hänger runt halsen.

Det är många djur efter vägarna. Hoppades på en varg så klart men fick se min allra första uggla istället. Dom är cool dom med. Två levande grävlingar (för en gångs skull) en hare och en rävunge som jag lockade till mig tills jag blev rädd vid tanke på mamma räv.

Senare på morgonen fick D en ny vän. En kråka som satt och åt bröd i hans knä!! Han har filmat händelsen så jag hoppas han lägger ut den på facebook eller youtube. Störtskön kråka. D har ett mystiskt band till alla djur verkar det som. Men han är ju oxe som jag brukar hänvisa till. Vackra väsen.

Bilderna som ses är en lek med slutartid. Konst som jag kallar det och jag ser tecken/former i allt.




&



G-klav



Linus på linjen.


Örebro stad.


A new pair of red shades.


Waterfall.





J som i Jacob, Twilight-Saga. Så klart.





Kinestecken, uppenbarligen.





Mot hemma.


Speed of light.





Borlänge Energi.


TunaTutten by night.


Jesus made me do it!


Cirkulationsplats.


I'm lovin it.


Tack för mig. Ha en skön lördag, sötnosar. Kram

Kommentarer

  • Carro säger:

    Vad coola korten var!:)

    2011-07-09 | 12:33:30
  • Anonym säger:

    Tusen tack! Kul att testa något annat än "finkort" :)

    2011-07-09 | 13:11:50

Kommentera inlägget här: