I min värld!

Ex Animo - Från Hjärtat

Balprinsessorna: Del 3 - Ready to go!

Kategori:




Precis när vi skulle gå ut i det gröna för slutfotografering så kom regnet. Synd nog, för det hade blivit sjukt bra bakgrund med naturen. Ändra bakgrund i efterhand kan jag inte än.

Här är de fina tjejerna! Hoppas ni har en alldeles, alldeles bra kväll på balen! Tusen Tack för att jag fick låna er som modeller. <3



Emelie.





Elin.

























Förvandlades till min Twilight-Bella!








På återseende!




Kommentarer

  • Ma.links säger:

    Jättefina blev dom!

    Och superfina svartvita bilder. Bra jobbat!

    2011-06-15 | 07:12:45
    Bloggadress: http://malinks.blogg.se/
  • Elenor säger:

    Tack! Vad glad jag blir. :)

    2011-06-15 | 09:52:12

Kommentera inlägget här: